KIEROWNIK - ZASTĘPCA DYREKTORA
- Joanna Telego
tel. 77 404 41 88 pokój nr 107A
Do zadań działu należy:
1. Utrzymanie
czystości i porządku obsługiwanych nieruchomości gruntowych.
2. Należyte
utrzymanie terenów zielonych, pielęgnacja drzewostanu, krzewów, uzupełnianie
nasadzeń, występowanie o decyzje pozwolenia na wycinki drzew.
3. Utrzymywanie
we właściwym stanie technicznym placów zabaw, podwórek, chodników, dojść i
dojazdów do budynków oraz elementów malej architektury znajdującej się na
zarządzanym terenie.
4. Utrzymanie
w należytym stanie technicznym studzienek odprowadzających wody opadowe z
zarządzanych terenów.
5. Niezwłoczne
podejmowanie działań niezbędnych do usuwania powstałych awarii i ich skutków oraz likwidacji samowoli budowlanych i nieprawnego zajęcia
gruntu.
6. Prowadzenie
ewidencji nieruchomości gruntowych oraz innych danych niezbędnych do
prawidłowego gospodarowania nieruchomościami gminnymi.
7. Wykonywanie
czynności w zakresie dzierżawy i najmu nieruchomości gruntowych gminnego zasobu
nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
8. Przekazywanie
danych do działów księgowości i rozliczeń oraz windykacji
i należności związanych z naliczaniem opłat za najem/dzierżawę, bezumowne
korzystanie z terenów oraz podatku od nieruchomości rolnych i gruntowych.
9. Wnioskowanie
o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę usług niezbędnych do
prawidłowego gospodarowania cmentarzami i nieruchomościami gruntowymi.
10. Nadzorowanie prac i terminowości
zawartych umów i zleceń oraz opisywanie złożonych faktur od kontrahentów.
11. Przyjmowanie,
weryfikacja i załatwianie wniosków o wykup lokali.
12. Rozpatrywanie wniosków o odpracowanie
zaległości czynszowych, zawieranie umów, kontrola realizacji i rozliczenie.
13. Utrzymanie w należytym stanie terenu
trzech cmentarzy tj. infrastruktury technicznej, zieleni oraz budynku Domu
Przedpogrzebowego w tym zakup niezbędnych artykułów na potrzeby ceremonii oraz
wywóz nieczystości.
14. Nadzorowanie prac biura cmentarzy
związanych z przyjmowaniem petentów, prowadzeniem dokumentacji pochówków i
ekshumacji, wytyczaniem kwater i udostępnianiem miejsc do pochówków, obsługą kaplicy na potrzeby ceremonii pogrzebowej
oraz prowadzenia ewidencji w systemie GROBONET.
15. Zapewnienie obsługi w ramach drobnych
prac konserwatorskich budynków.